user guides
Voeg met Google Photo-integratie fotogalerijen aan de website van uw evenement
U kunt nu gemakkelijk een fotosectie toevoegen die direct wordt toegevoegd aan de website van uw evenement.
user guides
Hoe groepsregistraties te beheren?
Wilt u groepsregistraties accepteren? Registreert u teams, families, groepen van collega's, enz.? Met idloom-events beheert u probleemloos…
nieuwsuser guides
Wachtlijsten voor uitverkochte evenementen
Laat uw gasten ervoor kiezen om aan specifieke wachtlijsten te worden toegevoegd voor de opties die zij graag zouden willen selecteren, maar…
nieuwsuser guides
Integreer registratieformulieren op uw website.
U kunt registratieformulieren van idloom-events nu rechtstreeks op een pagina op uw site of CMS integreren.
user guides
Categorieën en opties opstellen
“STAP 2: EVENEMENTTCATEGORIEËN EN OPTIES”: hiermee kunt u categorieën en opties aanmaken en bewerken voor uw evenement.
user guides
Hoe de programmapagina voor uw evenement aan te maken
De structuur van het programma wordt rij voor rij gemaakt...
user guides
Factureringssysteem van idloom-events
Hoe de facturen, kredietnota's en proforma's van uw evenement zo efficiënt mogelijk te genereren met het factureringssysteem van…
user guides
Hoeveel betaalde evenementen kan ik gelijktijdig organiseren?
Inzicht in uw abonnement en op hoeveel evenementen u recht hebt
user guides
Mail-merge in bevestigingse-mails en facturen
idloom-events heeft functies geïntroduceerd voor afdruk samenvoegen in bevestigingse-mails, evenals teksten voor uitleg aan facturen.
user guides
Hoe meertalige evenementenwebsites op te stellen?
Meertalige evenementenwebsite opstellen en registraties in meerdere talen accepteren voor één evenement
user guides
Hoe moet u uw remarketingcampagnes organiseren met Google Tag Manager?
Hoe Google Tag Manager op uw evenementenwebsite te organiseren en hoe het met Google Analytics te integreren en uw eerste…
user guides
Hoe kan ik meerlijnige tekstvelden en placeholder-teksten toevoegen?
Voeg meerlijnige tekstvelden toe en bewerk placeholders in het informatiegedeelte van het registratieproces: stap voor stap.
user guides
Hoe kan ik Google Analytics gebruiken voor mijn eventwebsite?
idloom-events is volledig compatibel met Google Analytics en e-commerce tracking. U kunt alle functies van Google Analytics gebruiken om de…
user guides
Hoe verwerk ik een onvolledige betaling met kredietkaart?
Wat moet ik doen als deelnemers hun betaling met Ogone of Paypal niet hebben afgerond?